Sammanfattning

otroligt tråkigt att jag skrev ett jätteunderhållande inlägg igår men på grund av den dåliga mottagningen på tåget försvann texten. Jag har haft underbart sköna dagar hemma hos mammsen. Igår var det Lucia och självklart var vi och tittade på Alex Luciatåg. De var otroligt duktiga! Lillebror har självklart en massa myror i brallan  vilket gjorde det hela ännu mer underhållande. Mitt i den mer fartfyllda Staffan var en stalledräng tar Alex sin stjärngossestjärna och använder den som "gitarr". Haha sköningen. Filmade en massa och om jag får ett godkännande av lillebror så slänger jag kanske upp nån här. Sådärja, en liten sammanfattning av de senaste dagarna. Just nu händer det inte mycket här hemma i Stockholm. Kom hem från jobbet en timme sen, och har precis tryckt i mig middag tillsammans i Daniels sällskap. Jag kom precis på att jag kanske inte jobbar imorgon. Hoppas hoppas! I så fall blir det en massa julhandla. Harebäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0