Snart så ska min dag få börja också


God eftermiddag, eller för min del, God morgon. Utvilad. Skönt. Har precis tryckt i mig frukost. Daniel ligger i soffan och vilar efter sin träning, jag sitter framför teven och njuter. Tänka sig att det redan är mörkt ute. Det är match på Spånga IP nu så vi kan inte åka skridskor förrän fem. Undrar om det går. Vi får se.

Om ett tag åker vi nog till stan och kikar lite. Tydligen är det en massa folk där nu, nazister och anti sådana också. Demonstration. Hela kollektivtrafiken är tydligen avstängd. Är det inte Nobel ikväll också? Har ingen aning, inte så insatt.

Vet precis vad jag ska köpa till lillebror också. Tror jag. Har hittat en massa fint i alla fall. Jag vet bara inte när de stänger i stan på en lördag. Nästan bott i Stockholm i hela mitt liv men har fortfarande inte lärt mig. Komiskt.  Hadet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0