-


Tjabba! Sitter i sängen med gottigt snask framför mig. Tänkte avsluta min dag med att streama nåt. Idag har jag haft det riktigt skoj på jobbet, vart en hel del fulgrejer som ni kanske förstått. En isbit här och där, lite sprutt med vattenslangen här och där, och så var det det där med vitlökssprayen. Kan inte precis påstå att jag var särskilt poppis på pendeln påväg hem. Haha.

Gårdagen bjöd på äventyr i både Nacka och Skärholmen. Jag och D jagade julklappar. Kan ni fatta att det bara är en hel vecka vart till julafton. Sinnes. Och inte är jag klar med någons julklapp, jag som altid brukar vara klar första veckan i december.

Måste börja kolla nått nu om jag ska hinna få mina sovtimmar också. Börjar 10.30. Usch!

Ha det bäst!

Juste, Daniel hade match idag mot Åker, tyvärr torska dem men Daniel vart matchens spelare. Han hade tydligen vart grym. Kul! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0