En ledig torsdag


Sådär ja. Hemma nu efter en lång dag på jobbet. Är sjuk i halsen så har i princip viskat till mina kunder hela dagen. Mina älsklingskunder var där idag också och utav dem fick jag hela 240 kr dricks ifrån. Helt OK!

Gårdagen var helt underbar. Jag var ledig och passade på att umgås både med min man och bästa vän. Danne och jag åkte in till stan och mös runt där lite. Vad helv sju åkte han till träningen och jag åkte hem och åt middag med far. Vid halv nio var jag hemma hos Alex och vi hade en mysig kväll tillsammans. Hon bjöd på lussebullar och gott sällskap. Jag har verkligen världens bästa vänner och jag hatar att jag aldrig ser dem.


11 oktober 2008. Jag och Alexandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0