04.02.11


Idag var det allt annat än en vanlig dag på jobbet. Två skolklasser var på besök idag, och stod och kikade över min axel för att se vad jag jobbade med. Det kändes som att jag var tillbaka på högstadiet, när man skulle ha redovisning inför klassen. Händerna skakade, jag kom på mig själv att prata med mig själv och jag snubblade och höll på. Jag vart så nervös, men förstår inte varför. Tur att man är i Österrike och att de inte fattade vad jag sa när jag svor för mig själv över hur dåligt det gick haha.

Sen var det en snilleblixt till kontrollant som kommit på den brillianta iden att vi på produktionen ska omkontrollera de redan leveransklara motordelarna. Självklart åkte jag på det, och nu har jag ingen rygg kvar.

Trots allt slit idag på jobbet är jag fruktansvärt glad. Det är fredag. Det är helg. Nu är det bara en vecka kvar tills jag får lämna Hoeckle. Imorgon blir det shopping, nödvänddigheter som jag ska köpa med mig till Sverige. På kvällen är det självklart match. Det är en fruktansvärt viktig match och det ska bli riktigt spännade att se den. Hemma mot Graz för er som missat det.

Nu väntar jag på att Daniel ska komma hem. Ikväll ska vi streama lite svensk teve. Jag avr och köpte snacks förut. Till Daniel köpte jag Pringels och Milkachoklad. Pop cornen var slut i hela stan (det enda jag tillåter mig att äta pga av mitt sockerförbud) så jag fick nöja mig med vidruvor och morötter. Gott . . . ?

Jaja nu ska jag sluta.
Hoppas att ni alla får en tevlig fredagskväll så hörs vi imorgon.
Ciao!





Danne, alltid lika snygg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0