Äntligen arbetslös!


Nu är det slut på

*Tidiga mornar
*40plusare med örhängen och hajhalsaband
*Sömnlösa nätter
*Ryggont
*Bananyoghurt och två bananer till lunch
*En stirrande flicka på bussen
*Damer alldeles för uppsminkade på produktionsavdelningen
*Pinsamma situationer
*18 minuters lunch

Trots mina mindre bra upplevelser på Hoeckle ska jag inte klaga för mycket. Det finns faktiskt de personer som gjort mina dagar därborta lite enklare. De personer som gör sitt yttersta för att jag ska få mig att känna mig som en av dem. Vissa av dem pratar lite engelska, vissa kan inte ens prata engelska, vissa pratar inte alls men de är de där små sakerna som betyder nått. Ett leende eller ett hej. Idag fick jag också höra att de har varit jättenöjda med mig. De sa att jag är den enda som inte klagat nått under min tid på Hoeckle. Det är sant, inte ett ord har jag sagt. Både chefen och den ena arbetsledaren berättade att jag jobbat jättebra. Det kom också fram bakvägen till mig att om jag inte hade åkt hem till Sverige hade de gärna velat ha mig kvardär. Chefen frågade också om jag vill komma tillbaka till nästa säsong. Så det var ju kul.



Kommentarer
Postat av: Niclas

Hahaha det ända du har gjort är ju att löga haha ;)

2011-02-13 @ 12:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0