Danke Schön


Spana in mina nya kosskor. De går endast att köpa i Voralberg, där vi bor.
Helt underbara. Självklart kommer de från mina underbara vänner Magdalena och Paticia.


Love them



Idag började jag dagen med att gå hem till Magdalena som bjöd på den värsta brunchen jag någonsin skådat. På bordet fanns allt, och allt var så otroligt gott! Vid två tiden var jag hemma igen, somnade på soffan rätt så kvick. Troligtvis p.g.a. att jag är lite småkrasslig. Morgondagen bjuder inte på nått speciellt. Allt är stängt. Kanske kommer tjejerna över och plockar på sig saker vi inte får med oss till Sverige. Som typ vår tavla och julgran. Vi får se. Nej nu får det bli duschen, sen sängen. Snart ses vi hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0