Såhär blir inga barn gjorda

Sitter och tränger mig med ölflaskor och tomma chipspåsar, men det gör mig ingenting. Det är skönt att det är lite liv i stugan för en gångs skull. Killarna är i Diedamskopf och åker skidor. Tanken var till en början att de skulle åka till St Anton och åka men det vart tydligen för tidigt för dem att gå upp klockan 5. Jag försår dem.

Min klocka var ställd på 10.00 imorse. Det var inte den tiden jag gick upp. Klockan stängdes av lika fort som den börja ringa. Själv steg jag upp 12.30 och det var verkligen välbehövligt. 13.06 satt jag på bussen på väg till Bregenz och bokade tid tills imorgon på nagelsalongen. Som jag ser fram emot det. Kommer äntligen att få känna mig som en kvinna igen, haha.

Igår var Daniel på bortamatch hela dagen i Zell am see. Daniel stod inte i mål denna match, så det var ytterst tråkigt att att han fick åka med då hans vänner är kvar hemma. De förlorade med 3-2. Igår var det den sista matchen på säsongen, men en fågel viskade i mitt öra att säsongen fortsätter en vecka till med träningsmatcher. Dock är detta inte helt bestämt än. Min tid igårkväll spenerade jag med killarna på Skybar i Dornbirn framför Milan-Tottenham. En trevlig kväll kan jag lova!

Nu ska jag nog dra mig till mataffären SPAR och köpa mig nått att äta. För inte kan man väl stå sig på tre morötter och en brownie en hel dag?

Hoppas att allt är bra med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0