Du är fantastisk


Jag har världens bästa fästman. Vad skulle jag göra utan min Daniel.

Idag firar vi 21 månader som förlovade. När jag kom hem från jobbet överraskade han mig med en massa paket. Och bakom varje paket låg så mycket baktanke och omtanke. Örhängen, halsduk, peak-mjukisar. Sista paketet jag öppnade var en jättefin jacka, men samtidigt jag drog ur jackan ur paketet föll en Iphone med ut! Han är otrolig min karl.


Jag kan inte med ord beskriva hur mycket Daniel betyder för mig. Inte för att han ger mig saker, utan för allt han gör för mig, vad han säger till mig och hur han får mig känna. Hos honom har jag allt! 
Daniel, jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: alex

Jaha, så det är därför du inte svarar i telen? har du bytt nummer eller? Bajs! och danne svarar ju inte heller. Vad är det meeeed er två.

Grattis förresten, kul med presenter :-)

2011-01-17 @ 20:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0