Passar på att skriva lite nu innan jag kolar


Fullspäckad dag idag må jag säga. Jobb mellan 7-15 som vanligt. På 20 min duschade jag mig och gjorde mig irodning för att sedan åka till Dornbirn för lite shopping. Inga fynd denna dag utan bara en kasse mat. Och som varje gång jag är i Dornbirn ska det alltid inträffa underligheter. Satte mig självklart på fel buss när jag skulle unna mig lite solarium. Det resulterade i att jag istället fick gå 5 km för att komma dit. På vägen hem sen råkar jag självklart sätta mig bredvid ett schizo på bussen, och det var sisådär lagom kul.

Nej nu blir det sängen, känner mig helt mör i kroppen och död i huvudet. Prinsen är i Innsbruck och spelar match. Vart tillfrågad att följa med och titta på men tackade nej. Det hade vart lite för tungt för mig att komma hem i natt, det hade jag aldrig pallat.

Imorgon ska vi till Zurich också i fall ni ville veta. Jag Danne och Pelle.

Hej med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0