Rosa sörja och paketinköp

Hej Alla Glada!

Har för ett tag sen kommit hem från staden Bregenz. Var där på ärende då herrn i huset fyller gammalt nästa tisdag. Herrn visste mycket väl att jag ville spendera min tid ensam i staden men självklart kunde han inte låta bli att åka förbi i hopp om att få se sina paket. Puckot. Jag lyckades dock att håla mig undan. Haha.

Igår inträffade en rolig grej på kvällkvisten, runt läggdags. Vi hade nämligen vart och handlat mat dagen till ära, även tandkräm stod på inköpslistan, och tandkräm vart det, trodde vi . . . Vi testade en ny sort, Kukident, och som ni hör på namnet kan detta inte ha slutat roligt. Jag kladdade på lite rosa sörja på min tandborste, stopa den i munnen, men tog ut den lika snabbt. Jag tappade känseln i tungan (?!) . . . Skrattde och ropade på Danne, och han svarade, Bra grejer det dära - står ju att den ska vara stark. Hmm. Jag hittade en lapp i kartongen som "tandkrämen" låg i och till min inte alls stora förvänting var det inte tandkräm. Det var rengöringskräm till löständer. FRÄSCHT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0