Zurich i bilder

Vid 10  tiden på morgonen började vår färd mot Zurich. Efter Mc-stopp och en och en halv timmes körning nådde vi vårt mål. Vi började med att gå på den stora vägen Bahnhofstrasse. På den gatan ligger alla exklusiva affärer. Efter det letade vi in oss på mindre smågator. Och OM allt var fint. Hade det inte vart så dyrt i Schweiz så hade jag absolut kunnat tänka mig att bo där! Det är inte bara vackert där, jag åt världens, utan att överdriva, godaste hamburgare där också.

På vägen hem hann vi också stanna vid IKEA. Jag köpte med mig G(r)ifflar hem. Danne fick dessvärre med sig ännu mer. Det var också lagom pirrigt i alla våra magar när vi åkte genom tullgränsen, ty Daniel hade glömt sitt pass hemma. Jag vart inte förvånad då det hänt förut. . .
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0