En utomordentlig trevlig nyhet

Hej alla fina! Trodde ni jag hade glömt bort er? Det har jag inte. Jag har bara haft det fullt upp på sistone. Jag och mannen åkte ju som tidigare nämnt till Paris. En vecka som innehöll många roliga saker. Det bästa med resan var den otroligt roliga nyheten vi fick där. Vi fick nämligen reda på vart vi ska flytta till hösten. Daniel har skrivit på kontrakt för ~trumvirvel~ Danville Dashers i USA!!! Lyckan är enorm. Det ska bli galet kul och en fruktansvärt underbar upplevelse. Danville Dashers är ett farmalag till St Louise Blues och vi ska flytta till delstaten Illinoi. Och som vi båda längtar nu. Vi åker i slutet av september eller i början av oktober. Kan ju säga att bloggen kommer att komma igång igen då så att alla Ni kan få del av vårt liv på andra sidan pölen. Snart hörs vi igen. Måste bara lista ut hur man lägger upp bilder på bloggen. Ha det bäst så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0