Lite pix från Paris


Framför Eifel


Inget går upp mot en *stor* god öl


Chill i väntan på bussen


Snygg chey skulle jag skriva men menade så klart världens snyggaste kille


Finaste prinsen


Här ska firas! Vi ska ju flytta till USA!


Sägert!


Vi var och hälsade på Eifel


Vi for till Rolands tennisanläggning


Lite mys


"It's a small world", Dannes favorit, Disneyland


Jag och Danne utanför stugan, Disneyland


Turisterna. Letar efter alla rulga karuseller, Disneyland


Daniel och hans bästa kompis, Disneyland


Och jag "piffa" till det lite höhö, Disneyland


Jag och Daniel fick vara med om en tuff scen, Disneyland


Alladin, Disneyland


Favoriten*2, Disneyland


Heddå Disney!


Sådär då. Här kom lite färska bilder från Parisresan. Hoppas att det smaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0