Relax, stan, uteservering, next?

Jag kom och tänka på ett av mina första inlägg, då jag skrev om två idioter. Idag spelar de FIFA och det gått hett till kan jag lova. Dessa två idioter är Niclas och Daniel. Vi har precis avslutat vår middag som jag styrde upp. Gottgott kött och färskpotatis på altanen. Kan det bli mer sommar än så?

Jag ska snart kila ner till Wibergarna. Kanske blir det ett glas, kanske blir det bara en lugn filmkväll. Jag själv röstar på ett glas vitt.

Dagen i övrigt då? Vaknade till halv sex imorse när Dannes klocka ringde. Har jag berättat att han har flyttat hem till mig för en månad? Så jävla nice! I alla fall, jag somnade lika snabbs som jag vaknat till. Gick upp vid tio. Väntade in min man som kom hem halv tolv och åt frukost tsm med han. Därefter bjöds det på lite relaxtid. Efter vårt extremt slappande kom vi tillslut till stan där jag köpte en present till Lalla som fyller 20 på söndag. Självklart vad det en sväng på en uteservering. Där vart det både vuxendricka o kaffe. Niclas och Elin kom för att säga hej också och vi tog sällis hem. Så, där har ni min dag i ord.


Matilda, Niclas och Daniel i Österrike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0