Snark

Oj vad trött jag är. . . Jag vart övertalad igår att åka med hem till en arbetskolega på middag vilket resulterade i att jag kom hem aldeles för sent, snarare 3. Självklart öppnade jag på jobbet idag och var på plats halv tio. Dock var gårdagen väldigt trevlig. Lugn och rolig. Tiden gick ändå snabbt idag på Plantagen. Mycket folk och mycket att göra. Pappa kom och hämtade mig kl 18 och vi åkte tsm till Bromma Blocks. Åkte hem o fixa lite käk och sen kom Frida på besök och agerade frisör. Det tackar jag otroligt mycket för. Vart väldigt nöjd. Självklart bjöd kvällen på en tur till Lallexandra också.

Nu blire natten. Måste fixa torkarn och förbereda packningen. Åker till min man imorgon. Det är ju dop på söndag! Efterlängtad helg!

Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0