...

Okej, inte kommit upp några bilder från Valborg än. Det är för att det här med bloggning inte riktigt är min grej, utan Jessicas, fast tydligen inte hennes heller. Alltså är det jag igen, Alex. Igår var Jessica och jobbade och efter det så hade hon och kollegorna bestämt att de skulle ut o spela fotboll o dricka lite vin. De hade väldigt trevligt, det slutade dock med en aning för mkt vin. Man kan ju säga så här: Jessica ringde mig klockan 8 i morse, jag var på väg Till jobbet, hon var på väg Hem från jobbet. Efter fotbollspelandet (och supandet i Brommaplansrondellen) så hade de bestämt sig för att gå tillbaka till Plantagen o fortsätta där en stund. Kvällen/natten/morgonen avslutades med att alla somnade på Plantagen. Jessica hade sovit i en "som en Baden Baden fast en platt med bara en filt" mellan klockan 6 o klockan 7 på morgonen. Sen åkt hem för o sova en stund innan hon skulle vara på jobbet igen kl 12. Hmmmmm. Jaja, hon ska vara glad för att hon inte var en av de som började 7 i alla fall som gick direkt feån sin Baden Baden till sina arbetsuppgifter. Själv ska jag sova nu, mina ögon vill stänga sig. Dom vill lätt det efter en sisådär 4 glas Rosé i gassande solsken i Rålis på tom mage. Har sagt upp mig från mitt jobb (och jobbat sista dagen) idag så var ute med 2 kollegor och hade lite avskedskväll :-) På onsdag börjar nya jobbet, ska bli sjukt kul! Anyways, ni som fortfarande finns kvar här, stann en stund till! Lovar att uppdatera så ofta som möjligt på vad som händer i Jessies liv (och i mitt eget ibland för man vill ju så gärna prata om sig själv också ibland) om Hon inte börjar göra det själv snart. Happ happ, dags o sova nu för imorgpn är det storstädning som gäller, ser för jävligt ut här o tänkte passa på nu när jag är ledig en dag. Plus att jag måste på möte på mitt extrajobb imorgon, o till banken o dessutom försöka hitta en bdaypresent till vår Lovely Bella som fyller år imorgon o firas på fredag. Peace out people, chilla gaaalet. XOXO Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0