Hej mitt namn är Jessica

Jag kan inte annat än tacka Alexandra som faktiskt gör allt för att denna bloggen ska fortsätta. Ärligt talat tror jag att hon är min enda läsare för tillfället. Det ska vi ändra på. Nu är det sommar. Nästan i alla fall och jag känner mig grymt taggad på allt för tillfället. Jag har mina bästa vänner i samma stad. Bara det resulterar i underbara vardagar. Jag och min man längtar så efter att få ett nytt kontrakt någonstans i världen, vilket är grymt spännande. Alexandra har redan hunnit berätta nästan allt som hänt i mitt liv sen jag kom tillbaka till Sverige. Jag fick ett arbete på Plantagen i Bromma där jag trivs som fisken i vattnet. Jag jobbar arslet av mig vilket reaulterar i bra pengar. Taggat till tusen att spara ihop en liten förmögenhet så att man till nästa vår/sommar kan köpa sig en lägenhet tillsammans men Danne. Just nu bor han ju i Gävle, jag i Stockholm, och det suger, trots att vi ses varje/varannan vecka. Annars då. Nej det händer inte så mycket nu. Vart ute några gånger på senaste tiden. Både med jobbet och kompisar(läs nedan) haha. Därför är tanken att jag tsm med Frida nu i början av Juni ska börja träna stenhårt. Det behövs må jag säga. I juni månad ska jag äver fixa frippen i gävle, kanske gå på elitloppet, resa utomlands. Juni månad kommer äga. Sådär ja, nu har jag babblat på ett bra tag. Sitter på tåget på väg hem till mamma o co. Redan imorgon åker jag tillbaka till Stockholm för att möta upp Danne som kommit dit för att han ska på elitloppet. Mysiga två dagar med andra ord. Självklart ska jag slänga upp lite bilder på bloggen också. Känner nu när jag skriver att jag saknat det här med bloggandet. Hoppas allt är superbra med er! Pussar och kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0