SÅDÄR! Jessica dog inte i Värmland, hon finns

Eftersom Jessica verkar ha glömt bort det här med hur man bloggar så tänkte jag nu göra det åt henne. Alexandra här, Jessicas bästa vän (på delad förstaplats med Frida såklart, vi är en så kallad trio). Tänkte skriva lite om Jessica efteraom det väl är henne ni vill läsa om. Om hon överhuvudtaget har några läsare kvar efter denna extrema bloggtorka. Jessica mår bra sen hon kom tillbaka hem till Sverige, livet rullar på och hon jobbar numer på Plantagen. Håller sakta men säkert på att bli vår alldeles egna lilla blomexpert. Jag köpte tex hela min balkonginredning av Jessica och hon var så duktig så. Hon bor hemma hos sin far här i Sthlm, Danne bor dock i Gävle vilket suger eftersom det är jobbigt att vara ifrån varandra. Men dom håller humöret uppe och pendlar mellan varandra så ofta de kan. Dock är det väl bara till slutet av sommaren då vår lilla bästis lär flytta ifrån oss igen om hennes hockeyprofgs får ett nytt flådigt kkontrakt ngnstans- vilket jag självklart hoppas på för det betyder ju att jag och Frida kommer få uppleva ett till nytt land i höst! Jag är jätteglad över att ha henne hemma nu i alla fall och ska försöka ta vara på varje dag. Det var nog allt för denna gången. Hoppas det inte ser alltför tokigt ut då detta är första gången jag bloggar och jag gör det dessutom från min Iphone. Ska försöka slänga upp lite bilder från Valborg sen om inte det är alltför svårt. Godnatt världen XX Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0