-

Precis när jag vaknade skyndade jag mig ner till stan för att införskaffa lite grejer till den inplanerade bullbakningen. När jag var klar mötte jag Daniel på station då han just kommit hem från sin morgonträning. Vi gjorde lussebullar, och som vi trånat efter det länge! Och goda vart de. Efter allt frosseri så begav sig jag, Daniel och Niclas oss till Solna kyrkogård för att tända ljus för dem vi saknar. Det är så rofyllt att gå där, så fint! Vi brukade åka hit varje år som barn med hela familjen. Och det var mysigt att åka dit igen. Dock var jag den sämsta reseledaren någonsin, då jag tog på mig ansvaret att hitta dit. Resan tog mer än en timme plus att vi fick gå i en mördartrappa i Västra skogen. Inte särskilt poppis från killarnas sida. Jag önskar att datorn fungerade så att jag kunde ladda upp alla fina bilder jag tog. De kommer. Hoppas ni hade en lika mysig allahelgona som oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0