2 Days

Två dagar hos mammsen har gått, och det har varit så mysigt. Imorgon åker jag tillbaka till Stockholm och tar med mig Niclas. Länge sen vi åkte tillsammans. Det händer alltid roliga saker på resan mellan Sthlm-Kristinehamn vare sig man åker buss eller tåg med Niclas. Näsblod och fäld i mittgången, är bara några av våra underbara reseminnen.

Här hemma har det varit en del kartongfixering då de precis flyttat. Väldigt trevlig lägenhet dock känns det lite tomt utan djurena <3.

Imorgonbitti är det Farsdag och det är värt att fira tycker jag. Såhär hemma bjuds det på godfrukost och äventyr. Pappa hemma i Stockholm får firas på kvällen.

Hör att det är full fart på Mastis nu. Är inte avis. Ser bara min säng för tillfället. Nu dusch, sen slagga. Sov gott!

I och med all kartongupplockning hittade jag denna söta bild på lilllillebror. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0