Ett tag sen . . .

Long time no see! Har inte haft data på en vecka, dosan låter som en mus så försöker göra ett inlägg såhär istället, via telefonen. Denna vecka har varit lång. Jobbat mån-tors 12-20 plus en massa övertid. Kul i och för sig men kroppen får lida. Fick kanske världens fulaste arbetsskor idag, kommer jag använda dem?! Ballerinaskor med en feminim liten rem över foten. Jag tvekar. I alla fall, nu är jag ledig tre hela dagar och har redan ett par roliga saker inplanerade. Match på söndag bland annat, och det är alltid kul!

Klockan är mycket nu. Efter att ha kollat på 6 avsnitt av Friends är hockeyn påslagen nu. Man kanske ska lägga sig så man är fit for fight för alla lediga dagar. Äh, har absolut inget kul att berätta. De höll på att sätta upp julbelysningen i stan idag. Mysigt! Det är ju Haloween nu, eller var det förra helgen? Och Juste, ska lägga upp lite bilder från förra helgen när vi hade avskedsfest för Anna som nu har flyttat tillbaka till T-land.

Nej, nu ska jag bege mig till sängen. Hoppas allt är bra med er! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0