Im alive

Denna vecka tog död på mig, men efter min lediga dag idag känner jag mig redo för ännu en vecka med jobb. På pizza hut har allt gått bra som vanligt, jobbat över en massa, det blir fina julklappar i år. Det var också kul att jobba extra på Plantagen. Det var så kul att se alla igen!

Idag steg jag upp sent. Dagen började med en härligt julig frukost med risgrynsgröt. Vid tre släppte jag av min man på station för att han sedan skulle fortsätta mot Gävle. Själv åkte jag och pappa på äventyr här i Sthlm. Övningskörde en massa, bla mellan IKEA och Coop. Haha. Fick med oss en massa roliga saker hem.

Kvällen avslutades med god middag och sällskap av teven. Ska lägga mig i tid ikväll så säger god natt redan nu. Ska försöka uppdatera här på bloggen oftare, så snart jag hinner leva. Bara så ni vet. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0