Karlstad, tåg, sladd

Åååh så arg! Idag åkte vi till Karlstad, för att bland annat besöka Elgiganten. Det var utförsäljning av hela butiken och eftersom vi behöver en ny laddare till vår dator köpte jag en sån. Väl framme i Sthlm (lagom datasittarsugen) funkar inte laddfan. När jag öppnar den någon tillknögglade kartongen ser jag att laddaren har används av någon annan. Repor och skit. Blir så less! Hur kan man ens sälja tillbakalämnade produkter?!

Jaja, ska försöka att inte alltid vara så gnällig. Resan med Niclas hem var kul. Musik och choklad. Riktigt kul att träffa Daniel igen också, han är mitt beroende, kan inte vara utan honom. Dock är det alltid lika tråkigt att lämna mamma.

Juste, har skaffat twitter också, kul grej liksom, så kika in den. FribergJessica heter jag. Alex hjälpte mig med bilden. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0