Nacka-Vallentuna

Morgonen var lugn, sen brunch och sedan var det bara att göra sig iordning till matchen. Jag åkte tillsammans med Danne till Nacka, därifrån gick han till ishallen medan jag strosade runt i forumet. Passade på att leta julklappar, det gick sådär. Börjar längta till julen redan nu, ändå är det bara november . . .

Nacka vann matchen mot Vallentuna med 4-3, såklart. Alltid lika kul att titta på mannen när han spelar!

Som vanligt gör jag mina inlägg väldigt sent. Daniel har redan somnat, han ska till Gävle tidigt imorgonbitti. Själv börjar jag jobba 16 imorgon. Lagom otaggad. Det som driver mig är min dricks, dock fick jag en springnota förra veckan så måste betala av den först. Så ingen dricks för mig inte . . . Då kanske ni kan förstå hur sugen jag är på att jobba. Nog tjatat från mig. Man kanske ska försöka sova lite ändå. Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0