Springnota

Jag skriver banne mig inget annat än jobbet, men jag gör inget annat än och jobbar om dagarna längre. Haha. Vad ska man göra liksom.

Efter tio minuter på jobbet idag fick jag en springnota. Jag fattar inte hur människor kan vara så jävla dumma i huvudet att man ens kan tänka tanken att göra så. De sätter mig i skiten. Vid fem över fyra tog jag över bordena från Sophie. Hann bara gå ner på min station då en av männen gick ut för att röka(det var två män vid bordet). Efter nån minut var den andra på väg ut och jag gick efter. Mannen sa att han skulle fråga sin vän om de skulle ta in en till öl. Jag tänkte väl att det kunde vara okej, men icke! Mannen gick ut, jag gick efter. Hann knappt titta ut genom dörren innan han hade gömt sig i folkmassorna utanför. Blir så less, det är vuxna män vi snackar om. Annars då? Kom typ hem för en halvtimme sen. Stängde idag. Fick med mig en bra dricks hem så jag är glad ändå.

Nu äter jag middag (popcorn) och tittar på Jersey shore. Ska snart lägga mig bredvid mannen där uppe. När man stänger och kommer hem så pass sent kan jag inte direkt påstå att man är trött när man kommer hem. Så det där med att sova får vänta lite. Nog tjatat om mig. Nattnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0