Updating


Världens bästa lillelillebror fyllde år den 17:e. Är så ledsen över att jag inte kunde fira honom! Ska ta mig dit så fort jag kan! <3

Annars har det inte hänt så mycket på sistone. Bara jobbat och stått i som vanligt. Var dock ute med en tjej från jobbet igår. Var på ambasadör eller vad det heter för första gånget. Trevligt ställe! Mina tjejor var på kryssning och jag hoppas verkligen de kommit hem helskinnade. Idag var det kaos på jobbet. Vart helt skakis av alla beställningar. Daniel var där och åt också, och jag behandlade honom så dåligt som min kund. Usch stackarn, han som kom för att vara söt, och jag hade så mycket att göra att jag knappt ägnade honom någon tid. Lille vän.

Imorgon är det match, dock i Nyköping, så får se om jag åker och tittar. Skulle vara kul, har inte sett mannen spela på länge. Annars blir det nog bara häng med pappsen här hemma. Den som lever får se.

Så, det var lite updating från mig. Nu ska jag återgå till mitt tv-tittade och ignorerar mitt sm från min far som säger att det är dags att lägga sig. Piuf. Tjadda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0