5 koppar kaffe

Förtillfället har jag inget händelserikt liv så det bidrar till tråkig uppdatering. Idag kom käre farfar hem över på en kopp kaffe. Han lämnade nått "lock" till badrummet som precis blivit nyrenoverat här hemma. Efter våra 5 koppar kaffe gick jag till Spånga Järn & färg där Wibergarna jobbade för fullt, för att möta upp Frida. Jag och hon gick hem till henne. Katten rastades och jag fick lite frukost.

Vid fyra träffade jag och Frida upp Danne för att sedan åka till stan där vi och Frida gick skillda vägar. Stanvistelsen gav oss en ny hockeytrunk. Halleluja!

Nu är det Leksand-Malmö på tv. Kul va? Äh, nu ska jag fortsätta leka med internetet. Ha det gött så hörs vi imorgon. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0