Bla bla


Klockan är halv ett och jag kom hem för 10 minuter sen. Glömde nycklarna hemma så vart tvungen att ringa Niclas som kom vankandes från sängen för att öppna upp till mig. Daniel ligger avslagen i soffan, sjukt sjuk, och jag känner att halsontet kryper sig fram hos mig med. Idag har jag i alla fall haft en skitkul dag på jobbet. Tagit hand om mina egna bord, och det gick riktigt bra. Börjar få kläm på allt nu.

Ska jobba imorgon också, så blir ledig på fredag istället. Helt okej faktisk. Ska bland annat hjälpa Alex lillasyster att bli fin för sin tjejmiddag, sen blir det mys för hela slanten med älskling, då han är ledig från hockeyn.

Ser också fram emot lördag så vi ska ha avskedsfest för Anna som ska flytta tillbaka till Thailand. Vi ska träffas hemma hos henne först, ah inte i Thailand då... , och sen drar vi vidare ut till Garbo. Kul att det börjar hända lite om dagarna nu! Hoppas allt är bra med Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0