I en annan del av Sthlm


Nu är jag tillbaka i Stockholm efter en urmysig helg hos mamma. Jag är helt slut. Precis tagit en powernap men den hjälpte inte särskilt mycket. Danne och Niclas sitter här brevis mig och spelar FIFA. Jag tittar på. Det gör mig inte piggare. Daniel reserverade biljetter till den nya Svensson Svensson som har premiär på bio idag. Så får se om vi glider in till stan sen och ser den. Dock måste en eller flera kaffekoppar slinka ner i min mage först.

Niclas hojtar här och och säger att jag ska skriva hur mycket jag gillar honom. Jag gillar han. Då vet ni det.

Nu ska jag sätta på kaffet. Kanske slänger man in ett inlägg sen om Svensson Svensson för att göra er avundsjuka. Man är ju ledig nu för tiden, behöver inte alls tänka på att det är vardag, varje dag är en fest. Ciao!


Eftersom det är så härligt kallt nu för tiden slänger jag in en bild från stranden från förra sommaren.
Daniel, Jag, Alex och Niclas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0