Jessica VS John Blund

Jag är så övertrött nu så jag vet inte var jag ska ta vägen. Legat här i sängen nu i två timmar utan resultat. Jag har myror i brallan. Jag har under den senaste timmen spelat alla spel jag har på telefunken. Min vänster arm har somnat. Haha. Varför ska det vara så förbannat svårt att komma till ro. Daniel har lyckats med det i alla fall. Grattis han!

Bara för att, tänkte jag berätta för er att jag AJ DANIEL SLOG MIG tänkte göra nått vettigt av dagen som väntar. Kanske ska ta en långpromenad innan frukost för att sätta igång min energi som den senaste veckan blivit bestulen av teven. Skulle vilja hitta på någonting. Någonting som gör mig motiverad att göra mig i ordning. Trött på att gå runt i mysdress om jag ska vara ärlig.

Ååh nu är jag kissnödig och hungrig. Man ska aldrig lägga sig om man känner av något av de två symptomen, det har mamma lärt mig.

Kanske dags att slå näven i bordet och ta en fight med John. Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0