Premiär


Tjabba! Nyss hemkommen efter en lång dag på Pizza Hut. Idag har det gått sjukt bra, och jag är ruggigt nöjd. Fick 85 spänn minus 80 kr som gick till köket i dricks. Haha. Fick alltså med mig hem 5 spänn hem. Inte illa pinkat, eller vad säger ni?! Äh, jag har inte serverat så många bord så det är inte så konstigt.

Igår då, Daniel hade premiär i Nacka. Han var grym. Dock vann dem inte, men räddningsprocenten kunde knappt bli bättre. Både pappa, jag och Niclas tittade, och det var såå spännande och otroligt kul att se min man på isen igen. Daniels familj skulle också ha kommit men det vart inte så tyvärr, riktigt tråkigt, det hade ju vart så kul att få se dem igen.

Nu ska jag fortsätta mysa framför teven.  Kanske hörs vi imorgon om jag har orken att skriva efter jobbet. Puss och kram.

        

                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0