Söder bröder glöder, eller?





Hejsan! Oj vilka två dagar vi haft. Igår morse gjorde vi allt som vi gör alla andra dagar i veckan men vid fyra drog Daniel på träning och jag började göra mig iordning. Klockan 18.05 var jag i Nacka Forum och på mindre än 30 minuter köpte jag ett par skitsnygga vantar och en mössa. Bra jobbat för att vara mig, jag kan inte impulsköpa kläder, eller så är det just det jag kan, uppenbarligen. 18.40 stod jag utanför ishallen och väntade på Daniel, oj har jag glömt att berätta att han spelar för Nacka nu? Det gör han. Grymt roligt! I alla fall, efter hans träning tog vi taxi till Söderstadion för att se Hammarby-Jönköping. Vilken match! Trots att jag inte är hammarbyare själv kan man inte motstå att tycka om laget och alla dess fans. Det är helt sjukt vilken stämning det var där, och stämningen vart ännu bättre då de faktiskt vann med 5-2.

Idag har bara varit en allmänt bra dag. Glada nyheter, sett nya möjligeheter om vad som komma skall. Längtar tills på torsdag, vill få det överstökat och se om man får några fler glada besked. Mamma och Peter var också och hälsade på en snabbis vilket var jätteskoj! Nu ska Bayern bara göra mål sen är det dags att titta på de sista Friendsavsnitten vi har här hemma. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0