Tisdag

Nu är det sporten på teve så passar på att slänga in ett inlägg. Vaknade till ett god dag idag. Det där med sömnen har ännu inte blivit nått för mig då jag nu legat sömnlös tre nätter. Dagen spenderades i V-by där vi hade lite ärenden att utföra. Efter ett par timmar eller så begav vi oss hem. Hemma varade inte säskilt länge för vid halv sex kilade jag hem till Lalla. Där vart det film och en massa godis!

Bäst på hela kvällen var när Alex fick ett samtal från sin lillasyster som berättar att en av hennes fiskar dött. Alex frågade vad hon skulle göra med fisken. Nu hör jag inte vad lillasyster säger utan ser endast Alex bubbla upp i garv och utbrister- Du kan steka fisken och lägga den på knäckebröd!! Eller, haha ge den till mormor imorgon, hon fyller år!

Tro mig. När man är lika övertrött som mig är detta riktigt komiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0