Update

Igår åkte jag, Alex och Anna till ett outlet i Vinsta/Källvetsa som jag aldrig tidigare hört talas om. Tröjorna kostade runt 50 kr och alla jeans kostade 100 kr. Det var alla möjliga olika märken, men mest fann man kläder från JC, Polarn och Pyret och Brothers&Sisters. Hade man tur kunde man hitta snygga märkeskläder då de får in kläder från NK.  Jag fick med mig två tröjor hem.

Efter vår shoppingrunda åkte vi hem till Alex där det bjöds på middag. Efter maten bakades det också cupcakes. Frida mötte upp oss också och det vart en riktigt mysig tjejkväll.

                                                 


Idag sov jag alldeles för länge. Dock spelar det ingen roll alls för jag och Danne är ensamma hela helgen och det är ingen här som kan hacka på mig. Det vart en sen frukost som följdes av filmtittande. Vilken skitfilm vi såg - Frenemy. Stängde av den efter en kvart. På med maken sen får vi in till stan där Danne skaffa ny fripp. Vi fyllde också våra magar med god mat.


Kommentarer
Postat av: Klaus

Was geht ab im der lieben ausern? Viel gutes tag fur ein täglich alles sturm. Gibt aus und der guten spiel samstag deusch geben möglisch. Hast enie verklisch ganz schnell gibt. Alles gut // Klaus aus Bregenzerwald

2011-10-15 @ 07:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0