Sverige - Holland


Sådärja! 1-0 till Sverige, det har jag precis informerat Daniel om som idag är på träning. Han var ganska less över sina träninsgstider idag, kan man säga. Jag då, kan inte precis påstå att jag tittar på matchen, det blir så att man ger en glimt på teven när reportrarna går i falsett eller när publiken gormar. Matchen är påslagen i bakgrunden endast för att kunna reportera vidare till Daniel om det händer nåt.

Just nu sitter jag här med en två liters Coca Cola Zero och en påse med Doritos i knät och lever livet. Kom nyss hem från Alexandra, som bjöd på god mat och sällskap, tills hon tyckte det var viktigare att träna istället för att tjata med mig.

Justen, Jägarna 2 var grymt bra. Lätt topp fem av Sveriges bästa filmer. Inget snack om den saken. Man vart så meddragen, hela handligen var som ismörjd i spänning.

NEJ! 1-1 står det nu i matchen. Surt! Måste hejja nu. Jag vill ju som sagt till Polen nästa sommar. Lite tråkigt om man inte skulle kunna hejja på Sverige då. Tjing!


    
   

Bilder från en solig dag i Juni när jag och Daniel var och såg Sverige-Filand på Råsunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0