Extremt händelserik vecka


Shitpommes. Inte bloggat på en vecka. Det har inte hänt så mycket här hemma. Mycket träning. Mer träning. Jag är helt mör i kroppen idag efter 45 min överkropp igår och en timme underkropp idag. I helgen syndade vi dock lite. Vart lite Ben&Jerry och annat snaskigt, men det är slut med sånt nu. Måste återgå till mitt nyttiga jag igen. Juste, var ute i fredags efter Sverigematchen med tjejerna, Danne och Niclas var också med. Tyvärr var inte Frida med, då hon var nån annanstans. I helgen som var strosade jag och Danne på stan. Jättetrevligt. Lite kullinarisk mat. Se nedan. Hade en bild från när vi var ute också. Den vart svart, så tog bort den.



Under veckan som gått har vi hunnit kolla på lite film. Alldelses för många för att nämna alla, men tillräckligt många för att bli stammis på Videobutiken här i Spånga. Se Limitless och The Mecanic, se inte Försvunnen. Den såg vi på bio. Inget jag kan rekomendera. Måste också hina berätta att jag blev av med min sista piercing i söndags. Ack så ledsen jag vart när jag insåg att jag förlorade en del av mig själv. Var hos näsdoktorn idag. Trasig nerv. Då vet vi det med.

Juste, imorgon är det bara 21 dagar kvar till vi åker till USA. Inte långt kvar nu. Har planerat in en avskedningsfest för tjejerna sista helgen innan vi åker. Det blir kul! När ska man hinna packa liksom?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0