Hälsning från horisontellt läge

Då ligger man i bäddsoffan och har ingen lust att somna. För imorgon väntas hemfärd tillbaka till Sthlm. Självklart saknar jag hem till min man, andra familjen och mina vänner. Alexandra är nu hemma efter en veckas semester i Italien så ska bli kul att se henne såklart. Men jag har haft det så förbaskat bra här som vanligt. Fredagen den trettonde förde med sig mer tur än otur. Mamma var ledig, jag kapade av 15 cm av mitt hår och vart nöjd och jag fick mysa med familjen. Resten av min "semester" följde i samma anda. Mamma fyller imorgon och självklart har vi hunnit fira henne också med tårta, presenter och god mat. Vi hörs igen imorgon hörrni. Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0