Jag lever, på riktigt


Tänka sig att Ni tittar in här trots att det var 100 år sen jag langade ett inlägg. Denna en och halv vecka har vart så otroligt skön. Förra lördagen gjorde jag mitt sista pass på PizzaHut och började redan på måndagen på Plantan på rikigt. Kört 8 dagar i streck, ah sju och en halv för kolade på jobbet på tisdagen(haha). Ändå känns det inte jobbigt på något sätt utan mer som semester jämförelsevis med PH. Vet ni, jag har till och med köpt ett gymkort, som gäller ett HELT år, dock har jag inte utnyttjat det än utan hade tänkt att börja på måndag för att nå min beachkropp 2012. Då hinner jag samla kraft efter tre dagar semester hemma hos mammsen. 

Idag då, jobb 11-21.15 sedan mötte jag upp bästa Frida på Calles över ett par cider. Hennes man kom också för att hålla oss sällskap. Himlans trevligt. Snart ska jag slagga sen blir det upp tidigt imorgon för att fixa mammsen föelsedagspresent för att sedan åka dit och ge den till henne och möta resten av familjen så klart.

Hoppas allt är bra med Er förresten! PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0