Äntligen här!

Jag är i Österrike nu. Galet! Daniel är på träning och jag myser här hemma. Det gick bra att flyga igår, dock vart det extremt stressigt då jag mellanlandade i Berlin. Flyget var försenat, vilket innebar att jag fick springa som en tok för att hinna med flyget till Zurich. Jag hann, jag racade tillsammans med en gubbe, det tyckte jag var lite roligt. Han hejade på mig eftersom det tog längre tid för mig att mig igenom säkerhetskontrollen. Hurry up!!! The door is still open!! WIHOOOO! - Skrek han. Tillslut landade vi i Zurich, och vet ni vad. Självklart hann just inte mina resväskor med samma plan som mig. Förhoppningsvis kommer de idag, de sa att de skulle komma vid tre-fyra, men de har de inte gjort. I alla fall, när jag kom hem hade Danne köpt alla förra gångens favoriter milkachokladen, yoghurt  och shokodrink. Även en till Överraskning som jag åller lite hemlig ett tag till. Men trots alla överraskningar var det bästa nog att få pussa på Danne.
 
Idag har vi strosat runt i stan. Köpte nytt simkort och lite annat smått och gott. Lite kände jag igen mig efter förra gången jag var och hälsade på. Inte ligger stan så långt ifrån där vi bor heller, Typ 10 min promenad bort. Och här finns allt vi behöver. Overkligt på något sätt att v i ska bo här i åtta månader nu!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Alex

Hallelujah

2012-09-10 @ 15:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0