-


Haft lite hårfix efter min slappa dag på jobbet. Duschade ur pizzaosen från håret och sprutade ner mitt hår med Blonde-spray. Stackars min fripp. Helt trasigt. Jag inser att det inte kommer att gå att kräva tillbaka pengarna och jag vågar faktiskt inte låta dem fixa med mitt hår något mer. Blir inte blonde-sprayen min räddning blir håret nog mörkt snart igen, om jag känner mig själv. 2000 spänn för färgning hos frisören är inte så värst mycket, för dåligt resultat är det mer, man får tänka att det är som att lägga pengar på en solsemester men det regnar alla dagar man är där. Finns liksom ingenting att göra åt saken. Haha.




Imorgon blir det jobb 12-21. Efter det är jag ledig ett par dagar.
Fira bästa vän på lödag, kan knappt bärga mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0