20120228-9


Idag har jag varit med mina favorittjejer. Firat Wibergarna som fyllde år idag. Sa också hejdå till två av dem för imorgon drar de på en månads äventyr i Thiland. Inte avundsjuk. Kvällen bjöd på tårta, BB och trevligt sällskap.



Nu, nu måste det gå! Sitter med min hundronde blondering i håret. Läst på och alla säger att denna blondering är bäst, trots det sjukt lååååga priset. Hoppas att det blir bra nu då, har redan tappat hälften av mitt hår så om detta inte funkar blir man väl brunett igen. Håll tummarna för mig nu då, för mig känns detta som lite på liv eller död. Haha. Ha det bäst, hoppas ni sover och inte oroar er för babb jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0