Egentid



Tjabba! Sitter och har lite egentid framför reprisen av BB som jag missade idag. NAJS.
Idag var det en utvilad och en glad Jessica som åkte till jobbet men det var dessvärre en zombie som åkte därifrån. Kan bero på att jag inte ätit nåt på hela dagen, kanske. För att hålla mig vaken slank en och en annan ogräddad våffla in i magen. Så ska väl inte klaga.

Shit, dagen har bara glidit iväg idag. Den har skyndat sakta. Vid tre är BB slut så då blir det natten för mig med. Jobb imorgon 16-22, på fredag ska jag och D titta på en lägenhet (KUL!) och på lördag blir det jobb 11.30-17 och sedan teater med pappa, eventuell utgång på kvällen. Så jag har att sova för . . . P&K

 



Jag och Daniel förra sommaren på en Sverigematch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0