Ful fripp

Känslan som uppstår när man kommer på att man blivit riktigt blåst, den suger! Jag har ju som sagt bestämt mig för att bli blond. För en månad sen avfärgade dem mitt hår och jag har fått gå i en inte så vacker toning en Hel Månad! Åkte till frisören idag med och förväntade mig att mitt hår skulle va i den färg jag ville ha, men inte, jag har nästan exakt samma hårfärg som innan de tre timmar och femton minuer i frisörsstolen. Inte bara det, hälten av mina toppar har gått av och färgen är så ojämn så till och med snälla Daniel sa att min frilla såg ut som en dålig peruk. Jag vart lovad att få en shysst hårfärg efter mitt andra besök. Fick betala 1200 idag för ett sämre resultat än innan. De sa att jag kan komma tillbaka om två månader igen för att göra om samma sak.det värsta är att jag inte fick något kvitto. Kortautomaten var dålig, vad jag tror avbröt mannen bakom kassan mina köp så jag vart tvungen att betala kontant så han snabbt kunde vinka mig hejdå. Hur ska jag nu få pengarna tillbaka. Jag vet att jag skulle ha sagt nåt när jag väl var där men jag var så fruktansvärt stressad för att jag skulle vara på jobbet strax efter jag var klar där. Jaja. Får se om jag vågar mig dit och begära pengarna tillbaka eller om de kan rätta till sina fel. Dock vågar jag inte låta dem ta på mitt hår igen. Svårt. Sorry för allt babbel men är så jvla less.

Ha det bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0