Grattis!

Sabba sena. Checka klockslaget, nyss hemkommen efter en trevlig utekväll med dem bästa. Idag fyllde bästa vän Frida och Peter år! Grattis till dem.  Idag har det vart fullt upp hela dagen. Efter mina ca fem timmar sömn tog jag mig upp och mötte upp Alex, Minna och deras kusin Teresa. Vi åkte till V-by för lite presentinköp till Frida (Boken Dags att bli smal av Katrin Zytomierska, ett överkast och prynadskuddar). Hittade även ett par knalloranga byxor till mig själv som jag tyckte var lite fräcka. Hem och gjorde mig iordning och var hemma hos Frida runt  halv sex. Alla kom i omgångar men tillslut var alla tjejer samlade, sisådär 14 tjejor sammanlagt. Världens godaste middag, efterreätt och trevligt sällskap, Garbo och lite dricka på det. En riktigt bra kväll alltså. Dock fick jag och anna världens läskigaste taxichaufför hem. Jaja skit samma. Jag är så trött nu att jag minst gjort 100 stavfel som blivit tvungen att rätta till bara i denna text. MÅSTE SOVA! Märk att det tagits en massa bilder, så ska försöka sno en massa imorgon. Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0