-

Shit, var uppe före alla andra här hemma imorse. Trots att vi stannade uppe till efter fem orkade jag mig upp halv elva. Imponerande då jag sovit surt hela veckan. Shoppade lite på stan, när jag var klar vid tre var det bara att skynda sig hem för att sedan dra vidare till Alexandra där jag Alex och Frida bytte julklappar. Fick mycket fint! Tack! På väg hem från stan hade jag 100 kassar att bära på. Lite fix, träffade pappa i stan som gav mig en påse som jag också tog med mig hem, sen handlade jag mat, bara tunga saker, som jos och kött. Måste sett komiskt ut när jag släpade mig fram på gatorna. Nu är Danne på väg hem och vi ska äta en god middag. Så måste kila iväg och fixa klart. Åååh precis som i Österrike, lagar mat till min man när han kommer hem från träningen. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0