. . .


Vart tog allt folk vägen. Har ju inte gjort ett piss på jobbet idag. På ett sätt väldigt skönt, men vart lite rastlös där ett tag. Se till att äta er feta, vadå beach 2012?! Nejdå. Ni gör helt rätt, och jag har tanken på att göra detsamma, att börja leva sundare. Mådde så bra förra sommaren när jag faktiskt tränade och åt rätt. Blir alltid så inspirerad efter att jag varit med Alex som ständigt letar nya sätt att leva ett bättre liv på. Dock tror jag inte på diteter, jag tror på att äta lagom av allt och att träna. När jag kommer in i en bra vardagsrytm ska jag börja, jag lovar.

Som sagt, var hemma hos frugan idag som bjöd på middag. Pannkakor vart det, precis det hon är bäst på. Lite skratt framför gamla bilder och vårt vanliga gnat. Hur mysigt som helst. Hann inte fixa nån bild idag så slänger upp en imorgon istället. 

Nighty nighty folks.



September 2007, Frugan och Jag


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0