Fullspeckad dag!

Fullspeckat schema idag. Gick upp i någorlunda tid. Mamma hade fixat dunderfrukost och vi satt alla samlade vid matbordet. Mys. Fixade sedan håret med min nya vågtång jag fick av familjen. Nu är min hårproduktssamling fulländad! När jag var klar och alla hade fått väntat ett tag åkte vi till IKEA i Karlstad och strosade rund. Det vart en del inredningsgrejer till familjen, och jag själv fick med mighem nått sött också. Åt lunch och åkte en snabbis till Bergvik. Sen begav vi oss hemåt men stannade på Coop för att köpa lite grejer till middagen, varma mackor. Yam!!! Hem och mös och sen flummade jag och mamma tillbaka till Coop för att köpa några ljuslyktor som nu står fint i det nyrenoverade köket. Sen vart det film. En helt okej sådan. Trepas hette den tror jag. Nu ligger jag i vånongssängen och har en lillebror som pratar i sömnen ovanför mig. Ska kika lite på teve sen ska jag slagga också. Hoppas allt är bra med er!!!

Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0