Ganska snabb för att använda ett finger mindre


Efter att ha vaknat av Niclas dunkadunka, tittat på min duktiga mans match och skurit av min nagel sitter jag här nu och funderar på att göra mig någon nattmat. Har redan tryckt i mig en mumsig middag och morötter med dipp, men är fortfarande sugen på nått gott. Ska kika lite till på teven och ska snart lägga mig för imorgon hade jag planer av att bara slappa fett innan mina dagar av jobb. Jag ska också till Daniels jobb och kika runt lite hade jag tänkt.





Haha, ursäkta för viderbild men kunde inte låte bli. Niclas och Elli hade inte heller särskild stor lust att vara med på bild, och att zooma på iphånen är kanske inte det bästa. Det är i alla fall bilder . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0