Mycket är lite, egentligen


Hemma nu efter en helkväll av jobb. Något rikare på dricks vart jag i alla fall men inget att skryta om.
Stressig dag, vart lite för mycket på slutet så gick i taket lite, bra träning dock, och jag vart pigg av det så det blir film i natt, gött. Tycker om att skriva med många kommatecken, är lite utav en Håkan, internt.  Funderar på om man ska gå upp tidigt imorgon för att införskaffa de sista julklapparna, sorgligt, det är den 3-4/1, bananas.  Fint folk är sen med saker va, eller hur var det?! Juste är besatt av en låt just nu, True colors, hittade inte orginalet på youtube, eller den som jag har på nallen, haha kommer ni ihåg när man kallade sin mobil för det, fjollfjoll. Men jute, låten, hittade inte den, men Nickepick sa att en från Idol i år hade sjungit den, Ämanda, följer inte skiten men hennes version är ju banne mig bättre. Lägger upp den. Lyssna och njut.




Green Street Holigans 2 sen då med Danjelut. Tagg!
Ha det bäst, ta hand om Er, det är halt ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0